Η επιλογή «Βοήθεια🡪Νέα Χαρακτηριστικά»

Μέσω αυτής της επιλογής ο χρήστης μπορεί να στείλει τις προτάσεις του για τη δημιουργία νέων χαρακτηριστικών που θα διευκόλυναν την εργασία του (εικόνα 171.1). Κάνετε πρώτα κλικ στην επιλογή «ΒοήθειαΝέα ΧαρακτηριστικάΑίτημα Νέου».


εικόνα 171.1


Μετά εισάγετε τίτλο και περιγραφή του χαρακτηριστικού που προτείνετε (εικόνα 171.2).


εικόνα 171.2


Επισήμανση:

Η υλοποίηση, ενός αιτήματος για κάποιο νέο χαρακτηριστικό, σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι είναι υποχρεωτική για εμάς. Μπορεί π.χ. αυτό που ζητάτε να είναι τεχνικά αδύνατο, ή να έχει πολύ μεγάλο κόστος, κλπ.

Για τον λόγο αυτό, πριν σας δώσουμε οριστική απάντηση, θα πρέπει:

  • Να εξετάσουμε αν η πρόταση σας είναι τεχνικά υλοποιήσιμη.
  • Να υπολογίσουμε ποιο θα είναι το κόστος, το οποίο θα επιβαρύνει αποκλειστικά εμάς.
  • Να επικοινωνήσουμε με συνεργάτες μας, αλλά και με άλλους χρήστες του Arbitrans.
  • Να αναζητήσουμε ιδέες για μία βελτιστοποίηση της λύσης που θα ακολουθηθεί.
  • Να εντοπίσουμε τον καταλληλότερο τρόπο ενσωμάτωσης στο πρόγραμμα, έτσι ώστε να  μην περιπλέκει τον χρήστη στη λειτουργία της εφαρμογής. Το πρόγραμμα πρέπει να είναι απλό!


Σύντομα θα έχετε μία πρώτη απάντηση (εικόνα 171.3).

Για να την δείτε την απάντηση, στην εικόνα 171.1 επιλέγετε «ΒοήθειαΝέα ΧαρακτηριστικάΤα Αιτήματα μου».


εικόνα 171.3


Με τον ίδιο τρόπο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη του αιτήματος σας.  Επίσης θα μπορείτε να μας στείλετε και κάποια απάντηση ή συμπληρωματικές διευκρινήσεις όπως φαίνεται στην εικόνα 171.4.


εικόνα 171.4


Τα περισσότερα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Arbitrans, οφείλονται σε αιτήματα που είχαμε, κατά καιρούς, από τους χρήστες του προγράμματος.

Θέλουμε να διατηρήσουμε αυτή τη στενή επικοινωνία και να σας παρέχουμε ένα προϊόν που θα γίνεται ολοένα και καλύτερο.